2022. február 8., kedd

Hibás IPhone 5s 16 GB, kártyafüggetlen, asztroszürke, töltő nélkül, dobozában, papirokkal - Jelenlegi ára: 101 Ft

Eladó a fent említett iPhone 5S.
Újra hirdetem a fent említett telefont, ezúttal hibásnak! Ahogy írtam is sokáig fiókban volt, és elsőre semmi hiba nem mutatkozott rajta, ennek megfelelően adtam fel a hirdetést.
Viszont közben kiderült róla, hogy az érintőképernyő nem minden érintésre reagál. Ritkán jön elő a hiba, de nem tudom, hogy ez a jövőben romlani fog-e, úgyhogy inkább hibásnak hirdetem meg.
Akik licitáltak az előző hirdetésre, azoktól elnézést kérek a kellemetlenségért, de abban a  formában a hirdetést kénytelen voltam lezárni, mert közben kiderült, hogy a termék hibás!
Viszont, ezt a hirdetést akkor rövidebbre kifutási időre teszem fel, így ugyanakkor fog lezárulni amikor ez előző hirdetés lezárult volna.
A hirdetés eredeti szövege:
"A hálózati töltőjét sajnos nem találtam! Két töltőkábel van hozzá, mindkettő sérült (a képeken látszik), de teszi a dolgát.
Füles, papírjai, doboza viszont megvan. És egy fekete szilikon tok is jár hozzá. Sokáig fiókban volt, így sokat nem tudok róla mondani. Újra raktam a rendszert, gond nélkül felment rá, nem találkoztam hibával telepítés során. Apple Watch is gond nélkül csatlakozott hozzá. Pár napig teszteltem, szintén nem futottam semmi bugba! Az aksi szépen bírja, 1-2 napot könnyedén. "
Ez ugye annyiban módosult, hogy a két hét alatt sajnos (de még időben) kijött a fentemlített hibajelenség.
Minimál ár továbbra sincs, a legmagasabb licit viszi!
Átvétel személyesen Budapest XXIII. ker. (Soroksár) vagy Foxpost előre utalással. Sorozatos csomag "eltünések" miatt: POSTA KIZÁRT


Jelenlegi ára: 101 Ft
Az aukció vége: 2022-02-09 01:17 .