2021. július 4., vasárnap

Nokia 8110 és 3110 kihangosító - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

- Eladó egy Nokia 8110 és 3110 kihangosító első tulajdonostól aki én lennék.
A készüléket én hoztam Ausztriából.
 A kihangosítót feleségem a 8110 el míg én a 3110 el használtam.
 Minden eredeti Nokia, lásd a cikkszámokat.
A készülék az enyém volt és Volkswagen Passat 1987 évjáratú "B5" "malacorrú" ba volt beszerelve.
A készüléket minden szabványos csatlakozóra rá lehet pattintani és rögzíteni, fixálni. Szélvédő öntapadó korongra, műszerfalra rögzítve, rádió meletti Passat konzolt adom hozzá, és egy alap rögzítőt ami csavarral biztosított, /mielőtt még letépnéd. lopás biztosítás
Tipus specifikusan bármilyen tuskóra rögzíthető.
Kifogástalanul működik a mai napig.
16 évig babusgattam és arhíválva volt elcsomagolva. /szentimentális emlékként
A készüléket én szivargyújtós csatlakoztatásura alakítottam, de minden csatlakozó eredeti így nem kell hozzá semmi ha gyárilag kívánod bekötni.
Antennát mindenki olyat használ hozzá amilyet óhajt. (karosszériába fúrt, szélvédőre ragasztott, mágneses , stb. )
A kihangosítón van másik hangszóró kivezetési lehetőségnek jack kimenet a mikrofon csatlakozó mellett, de én a beépítettet használtam ami tökéletessen megfelelt számunkra.
Dokumentációkat az Interneten találsz cikkszámok alapján.
Lásd a fotókat
Bármilyen módon postázom, Foxpost előnyben
Termékeim dohányzás és háziállat mentes környezetből valók.


Jelenlegi ára: 7 500 Ft
Az aukció vége: 2021-07-05 09:46 .