2018. október 18., csütörtök

Iphone SE 32GB tartozékokkal Vodafone - Jelenlegi ára: 75 000 Ft

Eladó a képeken látható iPhone SE 32GB készülékem hibátlan állapotban, minden gyári tartozékával (töltőfej, lightning kábel, Earpods fülhallgató). A készülék Vodafone függő.
A kijelzőn üvegfólia az első perctől. Extraként adok hozzá +4db üvegfóliát és 3 db szilikon tokot, ebből az egyik Spigen, ahogy a képen is látszik.
2018. 06. 20. -án lett vásárolva szerződéshosszabbítással, egy már 15 éves szerződéssel, tehát a letiltástól nem kell tartani.
Hosszabbítottam, elhoztam, hogy na majd használom, mert anno odáig voltam az iOS-ért. De jelenleg már nem annyira, hogy visszamenjek Android-ról.
Kb. összesen 3 napot használtam is.
Csak azért nem adtam el eddig, mert sajnálom eladni. De annak nincs értelme, hogy itt álljon a polcon.
Személyes átvétel lehetséges a XXI. kerületben, előre egyeztetett helyszínen, vagy postázom ÉRTÉKBIZTOSÍTOTT küldeményként.
Ennek egy részét állom, úgyhogy csak 1000 Ft-ot kérek postaköltségként.
Kérdezz bátran!

Jelenlegi ára: 75 000 Ft
Az aukció vége: 2018-11-08 11:58 .