2016. december 22., csütörtök

Magyar gyártású,80 cm hosszú,flanel hálózsák,elöl gombos kivitelű - Jelenlegi ára: 3 324 Ft

Eladó egy flanel anyagú hosszú ujjas hálózsák, 80 cm hosszú a válltól mérve. Elöl végig gombos, igazi békebeli darab, még az első szülött lányomnak vettem 23 éve. Hibátlan, nincs agyonmosva, most nőtte ki a legkisebb babám, apró virágminta van rajta, de én a kicsi fiamnál is használtam, ma már nem kapni ezt a magyar minőséget! 37 cm a külső ujjhossza a vállal együtt, alsó karhossz 22 cm. A körmérete 90 cm , kényelmesen tud benne aludni, forgolódni a baba.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a hálózsákot !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek az ingyenes házhoz szállítást az ország területén !

Jelenlegi ára: 3 324 Ft
Az aukció vége: 2017-01-12 11:03 .